Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów, należy zwrócić towar. Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu produktów, zostaną Państwu wypłacone pieniądze. Jak tylko to nastąpi, otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Reklamacje

Reklamacji na wszystkie produkty zakupione w sirit.pl możesz dokonać w ciągu 1 roku od daty zakupu.

  1. Napisz do nas na adres: biuro@nmp.pop.pl lub zadzwoń pod numer 71 31 31 991 w celu poinformowania o chęci dokonania reklamacji.
    Nie jest to obowiązkiem przy dokonywaniu reklamacji, natomiast może się okazać, że tę sytuację można rozwiązać inaczej.
  2. Opisz swój problem, wskazując jednoznacznie nazwę i termin zakupu towaru oraz zaobserwowane usterki.
  3. Zapakuj reklamowany produkt i włóż do paczki opis reklamacyjny oraz oryginał lub kopię dowodu zakupu i prześlij ją do nas na adres:
    Nik-Mar-Pneumatyka Nikodem Spółka Jawna, Godzikowice 160, 55-200 Oława
  4. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki produkt zostanie przekazany niezależnemu Rzeczoznawcy, który dokona oceny i wyda w ciągu 14 dni decyzję reklamacyjną, o której zostaniesz poinformowany telefonicznie lub e-mailowo.
  5. W zależności od decyzji reklamacyjnej towar może zostać naprawiony, wymieniony na nowy lub możesz otrzymać zwrot gotówki.

Uwaga:

  • Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem”.
  • Prosimy, aby wysłać paczkę pod wskazany adres, nie odbieramy paczek z Paczkomatów.
  • Zalecamy wysłać paczkę za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub Poczty Polskiej wybierając przesyłkę poleconą (lub inną z potwierdzeniem nadania – pomoże nam to w przypadku, gdy paczka zaginie)
  • Jeśli ten sam produkt reklamujesz drugi raz, poinformuj nas o tym w formularzu reklamacyjnym.